Work in progress

Afbeelding

Foto 19-01-15 1 06 15 p.m.
Foto 19-01-15 7 04 45 p.m.Zoals je ziet zijn de producten voor de OCD Collection in productie. Sinds afgelopen maandag ben ik bijna fulltime van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat in de houtwerkplaats te vinden. In december 2014 heb ik een introductie van 4 weken gevolgd onder begeleiding van Nora, waardoor ik nu al een klein beetje mijn weg weet te vinden tussen alle grote machines. Maandag ochtend ben ik als eerst op Nora afgestapt om mijn schetsen te bespreken zodat zij mij technisch advies kon geven over hoe ik dit allemaal het beste kon aanpakken. Tot mijn verbazing kwam ik maandag al een heel eind. Ik merkte wel even dat mijn hersenen niet meer gewent waren zo veel na te denken! Al die minimetertjes waar je rekening mee moet houden pfff.. Dat was wel even inkomen. Maar ik vind het wel ontzettend leuk om te doen. Helaas zitten er wel openingstijden aan de werkplaats verbonden waardoor ik nu verplicht tussen de middag pauze moet nemen van 3 kwartier, terwijl ik eigenlijk veel liever door zou willen knallen.

