Het open aanbod

Standaard

Deze week ben ik samen met Steffani en Sjoerd op onderzoek uit gegaan naar de zogenoemde nieuwe ‘stations’. Dwalend door de school ontdekte we nieuwe ruimtes en machines. Ook kwamen we er achter dat in deze ruimtes door het ‘open aanbod’ allemaal verschillende workshops aangeboden gaan worden. Aangezien ik tijdens mijn opleiding vaak niet eens afwist van het bestaan van deze werkruimtes en apparatuur (en ik anders niet wist dat ik daar ook gebruik van mocht/kon maken), lijkt het me super vet om aan dit open aanbod mee te gaan doen. Op deze manier hoop ik toch nog meer inzicht te krijgen over verschillende technieken en materialen. Aangezien ik niet altijd zeker ben geweest over mijn toekomst in de reclame, vind ik het dan ook ontzettend interessant om me te verdiepen in andere technieken en vakgebieden. Ik wil me bijvoorbeeld gaan opgeven voor een vier weekse workshop in de houtwerkplaats, maar ook een workshop zeefdrukken of boekbinden (geen idee hoe die station heet). Op deze manier hoop ik mezelf meer open te gaan stellen voor nieuwe technieken en toepassingen die ik zou kunnen gebruiken in  mijn werk, op school en in de toekomst.

